Könyvtárak és vállalkozások kapcsolatának marketingkutatása
Absztrakt
A nonprofit szervezetek keresik marketingesélyeiket a megváltozott finanszírozási körülmények között. Számtalan cikk körülrajzolta már a szakirodalomban, hogy hogyan lehet a vállalkozókat és a vállalkozásokat a könyvtárhoz csábítani. Mit tesznek a fejlett könyvtárüggyel és gazdasági háttérrel rendelkező országok könyvtárosai, és milyen elméleti alapjai vannak a tudományterületnek. Két dologgal van már csak némi baj; a szemlélettel és a gyakorlati megvalósítással.
Kulcsszavak:
könyvtár, marketing, pénzügyi támogatás, vállalkozás, együttműködésMegjelent
2018-04-23
Hogyan kell idézni
Voit, P. „Könyvtárak és vállalkozások kapcsolatának marketingkutatása”, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 45(2), o. 62–66, 1998.
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek