Könyvtáros szakmai sztereotípiák és azok PR-vonatkozásai

Szerzők

  • Sárpátki Ádám

Absztrakt

Napjainkban a könyvtáraknak is egyre fontosabb feladatukká válik a tudatos PR munka ahhoz, hogy megállják helyüket a versenytársak között, s olyan képet alakítsanak ki magukról, amely majd újra és újra bevonzza a meglévő és potenciális felhasználókat. De mi a helyzet a könyvtárosokkal? Lényeges-e a pozitív könyvtárosi imázs?

Kulcsszavak:

könyvtáros, public relations, sztereotípia, társadalmi elfogadottság

Megjelent

2016-12-19

Hogyan kell idézni

Sárpátki, Ádám „Könyvtáros szakmai sztereotípiák és azok PR-vonatkozásai”, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 60(8), o. 331–345, 2013.

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek