A transzformatív megállapodások részvételi arányának értékelése az Illinois Egyetemen

Szerzők

  • Szabolcs Hoczopán
    Affiliation
    University of Szeged, Klebelsberg Library, E-library services

Kulcsszavak:

moral decision-making, AI ethics, gamification, religious education, experiential learning, erkölcsi döntéshozatal, MI etika, gamifikáció, valláspedagógia, tapasztalati tanulás

Hivatkozások

Tracy, D. G, Budd, E. A., Teper, T. H. (2025) Assessing Opt-In Rates for Transformative Agreements, Library Resources & Technical Services, 69(1). https://doi.org/10.5860/lrts.69n1.8184

Megjelent

2025-12-22

Hogyan kell idézni

Hoczopán, S. (2025) A transzformatív megállapodások részvételi arányának értékelése az Illinois Egyetemen, Közép-európai Könyvtár- és Információtudományi Szemle (CELISR), 2(4).

Folyóirat szám

Rovat

Szakirodalmi szemlék, recenziók