Az iskolai digitális átállás gyakorlati megvalósítása: esettanulmány egy új típusú tanulási környezet kialakítására

Szerzők

  • Lovász-Fűtő Mariann
https://doi.org/10.3311/ope.434

Absztrakt

2020 márciusában Magyarországon is központilag elrendelték az online oktatásra való átállást a világszerte egyre inkább terjedő SARS-CoV-2 koronavírus terjedése miatt. Ez a digitális átállás szükségszerű változást indukált a magyar oktatási rendszerben. Sok didaktikai kérdés, probléma, akadály merült fel ennek kapcsán, melyre megoldást kellett találni, hogy működjön. Esettanulmányomban ezeket vizsgálom meg, s kísérletet teszek arra, hogy a gyakorlatból hozott példákkal megválaszoljam, s elméleti háttéranyaggal is alátámasszam.

In March 2020, the transition to online education was also ordered centrally in Hungary due to the spreading of the SARS-CoV-2 coronavirus. This digital switchover has induced a necessary change in the Hungarian educational system. Many didactic issues, problems, obstacles arose in connection with this, and a functioning solution had to be found for it. In my case study, I examine these and make an attempt to answer them with examples from practice, and I also support them with theoretical background material.

 

Információk a szerzőről

Lovász-Fűtő Mariann

 

Pedagógusi diplomámat az Eszterházy Károly Főiskola magyar-német szakán végeztem. A diploma megszerzésével a közoktatásban helyezkedtem el. Szerencsésnek érzem magam, mivel az elmúlt egy évtized alatt más-más korosztályokat különféle oktatási típusú intézményekben oktattam. Jelenleg az egri Andrássy György Katolikus Közgazdasági Technikum, Gimnázium és Kollégium német, valamint magyar nyelvtan és irodalomszakos tanáraként dolgozom.

Citation data from Crossref and Scopus

Hogyan kell idézni

Lovász-Fűtő, M. (2021) „Az iskolai digitális átállás gyakorlati megvalósítása: esettanulmány egy új típusú tanulási környezet kialakítására”, Opus et Educatio, 8(2). https://doi.org/10.3311/ope.434

Folyóirat szám

Rovat

Tanulmányok