Alternatívák az elektronikus tanulási környezetek kialakítására

Szerzők

  • Racsko Réka

Absztrakt

A cikk célja, hogy megoldási lehetőségeket mutasson be az információs és kommunikációs technológiák (IKT) oktatásba való integrálására mind az eszközök, mind a hozzá kapcsolódó módszerek szintjén; illetve egy olyan modellt ismertessen meg az olvasóval, amely a tanulást segítő médiumok tanulótípusok szerinti csoportosításának egy lehetséges rendszerét mutatja be. A tanulmány az elektronikus tanulási környezetek kialakításának elméleti háttere mellett kísérletet tesz a közoktatásban megvalósult IKT-innovációk hátterének és eredményeinek rövid bemutatására, illetve a szerző által készített, web 2.0-ás alkalmazások segítségével megvalósult, oktatásban használható segédletek bemutatására.

Kulcsszavak:

oktatási módszer, oktatástechnológia, infokommunikáció, technikai kultúra, információs műveltség

Megjelent

2011-12-22

Hogyan kell idézni

Racsko, R. „Alternatívák az elektronikus tanulási környezetek kialakítására”, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 59(2), o. 63–73, 2012.

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek