Alternatívák az elektronikus tanulási környezetek kialakítására
Absztrakt
A cikk célja, hogy megoldási lehetőségeket mutasson be az információs és kommunikációs technológiák (IKT) oktatásba való integrálására mind az eszközök, mind a hozzá kapcsolódó módszerek szintjén; illetve egy olyan modellt ismertessen meg az olvasóval, amely a tanulást segítő médiumok tanulótípusok szerinti csoportosításának egy lehetséges rendszerét mutatja be. A tanulmány az elektronikus tanulási környezetek kialakításának elméleti háttere mellett kísérletet tesz a közoktatásban megvalósult IKT-innovációk hátterének és eredményeinek rövid bemutatására, illetve a szerző által készített, web 2.0-ás alkalmazások segítségével megvalósult, oktatásban használható segédletek bemutatására.
Kulcsszavak:
oktatási módszer, oktatástechnológia, infokommunikáció, technikai kultúra, információs műveltségMegjelent
2011-12-22
Hogyan kell idézni
Racsko, R. „Alternatívák az elektronikus tanulási környezetek kialakítására”, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 59(2), o. 63–73, 2012.
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek