A CroCooS – Előzzük meg a lemorzsolódást! című projekt gyakorlati eredményei tanárok számára

Szerzők

  • Szegedi Eszter
https://doi.org/10.3311/ope.214

Absztrakt

A CroCooS – Előzzük meg a lemorzsolódást! című projekt gyakorlati eredményei tanárok számára

Információk a szerzőről

Szegedi Eszter


Eredetileg matematika-fizika szakos tanár, pályakezdőként az ország akkor még egyetlen második esély iskolájában, a Belvárosi Tanodában dolgozott. Ezt követően motorja volt egy alternatív pedagógiai szemlélettel működő középiskola kiépítésének. A fejlesztési célokhoz szükséges források megteremtése érdekében kezdett el pályázatírással és projektmenedzsmenttel foglalkozni, ez a tevékenység lett később katalizátora a szervezetfejlesztés iránti érdeklődésének, melyet a tanárként eltöltött közel másfél évtized után a for profit szektorban trénerként hasznosított. Jelenleg a Tempus Közalapítvány Tudásmenedzsment csoportjának vezetőjeként fő célkitűzése az oktatás európai értékeinek képviselete, a kapcsolódó tevékenységek kereteit elsősorban nemzetközi projektek jelentik. Főbb kutatási területei az oktatási tudásmenedzsment, az európai oktatási szakpolitikák, a korai iskolaelhagyás, a pedagógusok szakmai fejlődése, valamint az oktatási szereplők és a társszektorok szakemberei közti együttműködés. Az általa koordinált projektek keretében számos kiadvány, konferencia, pedagógus-továbbképzési program és online módszertani fejlesztés (pl. Digitális Módszertár) valósult meg. Szakszemináriumot vezet az egész életen át tartó tanulás téma iránt érdeklődő emberi erőforrás szakos hallgatóknak a Budapesti Corvinus Egyetemen.

Citation data from Crossref and Scopus

Hogyan kell idézni

Szegedi, E. (2017) „A CroCooS – Előzzük meg a lemorzsolódást! című projekt gyakorlati eredményei tanárok számára”, Opus et Educatio, 4(3). https://doi.org/10.3311/ope.214

Folyóirat szám

Rovat

Projektekről