Az intézményközi gyógypedagógiai munkaközösség szerepe, a sajátos nevelési igényű, képzésben részt vevő személyek, integrált ellátást végző, szakképző intézményekben

A valóság sérült köntösét az ember viseli.

Szerzők

  • Horváth Tibor
    Affiliation

    Én Sümegen élek a családommal.  A Balatonfüredi Fekete István Egységes Gyógypedagógia Módszertani Intézményben dolgozom.

    A munkaköröm  sajátos nevelési igényű tanulók integrált nevelése-oktatása. Emellett  valamennyi fenntartó (állami egyházi önkormányzati alapítványi) SNI gyermekek tanulók képzésben résztvevő személyek  integrált ellátását végző  intézményeit (óvodától a szakképzésig) összefogó  intézményközi szakmai munkaközösség vezetője vagyok.

    Szakképzettségem:

     gyógypedagógia tanár , pszichopedagógus Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Tanárképző Főiskola

    közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga BME Gazdálkodástudományi Kar 

    Nem tartozik közvetlenül a szakmai munkához azért megemlítem  a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen végeztem teológusként. 

https://doi.org/10.3311/ope.40882

Absztrakt

Összefoglaló:  Az intézményközi munkaközösség  folyamatosságot biztosítja  köznevelési és szakképző intézmények között . Célja  egységes szakmai eljárás keretében  együttnevelést segítő gyógypedagógusok innovatív módszertani támogatása .  Ezáltal a szakképzés résztvevői munkaerő-piaci és szociális integrációs esélyeinek javítása.

Citation data from Crossref and Scopus

Hogyan kell idézni

Horváth, T. (2025) „Az intézményközi gyógypedagógiai munkaközösség szerepe, a sajátos nevelési igényű, képzésben részt vevő személyek, integrált ellátást végző, szakképző intézményekben: A valóság sérült köntösét az ember viseli”., Opus et Educatio, 12(4). https://doi.org/10.3311/ope.40882

Folyóirat szám

Rovat

Eszmélés