Mikro-tartalmak alkalmazása az iskolarendszerű szakképzésben

Szerzők

  • Dobozy Gyöngyi
  • Horváth Attila Gáborné
  • Körmöczi Bulcsú
https://doi.org/10.3311/ope.499

Absztrakt

Jelen összeállításunkban – interjú formában – az MTA-BME Nyitott Tananyagfejlesztés Kutatócsoport munkájába bekapcsolódó Kecskeméti SZC Kada Elek Technikum közgazdász oktatói tevékenységét ismerhetik meg, hogyan is kezdték el a mikro-tartalmak alkalmazását és vontak be egyre több kollégát és diákot ebbe a munkába. A mindennapi oktatás területén elért sikereik mellett, megfogalmazódik az év végi érettségi-, szakmai vizsgák, valamint a kollégáik pedagógus II. és fejlesztő innovátori mesterprogram életpályamodelljében ennek a módszertani megújulásnak a mikéntje. Terveik szerint ezt a folyamatot törekszenek a technikumi képzés területén is bevezetni.

Citation data from Crossref and Scopus

Hogyan kell idézni

Dobozy Gyöngyi, Horváth Attila Gáborné, Körmöczi Bulcsú (2022) „Mikro-tartalmak alkalmazása az iskolarendszerű szakképzésben”, Opus et Educatio, 9(1). https://doi.org/10.3311/ope.499

Folyóirat szám

Rovat

Projektekről