A tanulási egységek fejlődése és megjelenési formái a bankszektorban

Szerzők

  • Kubinszki István
    Affiliation
    Kubinszki István Ákos vagyok, jelenleg Magyarország egyik piacvezető bankjában dolgozom a vállalati hitelezési operációs terület vezetőjeként. Közgazdász diplomámat a Szent István Egyetemen szereztem, jelenleg a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem - Műszaki Pedagógiai Tanszékén mesterszakon vagyok közgazdász tanár hallgató. Több, mint 20 éves bankszakmai- illetve szervezeti transzformációs tapasztalattal rendelkezem, kutatási területem a bankszektor és a pedagógia kapcsolatára irányul.
https://doi.org/10.3311/ope.41015

Absztrakt

A publikáció célja a tanulási egységek és mikro-tartalmak alkalmazásának vizsgálata a bankszektorban, különös tekintettel az ügyfelek tájékoztatására. A kutatás középpontjában a mikro-tartalmak szerepe és hatékonysága állt, amelyek rövid, könnyen emészthető információegységek, és kulcsszerepet játszanak a modern oktatásban és kommunikációban. A publikáció kiemelt figyelmet fordít a mikro-tartalmak történeti fejlődésére, a digitalizációból eredő oktatási szemléletváltásra, valamint szemléltető példákon keresztül mutatja be az MNB, valamint a magyarországi kereskedelmi bankok ügyfelek felé történő kommunikációját - oktatási szempontokat vizsgálva.

Kulcsszavak:

bankrendszer, mikro-tartalmak, tanulási egységek, qvik, kiberpajzs

Citation data from Crossref and Scopus

Hogyan kell idézni

Kubinszki, I. (2025) „A tanulási egységek fejlődése és megjelenési formái a bankszektorban”, Opus et Educatio, 12(2). https://doi.org/10.3311/ope.41015

Folyóirat szám

Rovat

Eszmélés