Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
Opus et Educatio
  • Aktuális
  • Archívum
  • Információk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőség
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. 9. Évf. 3. szám (2022): 34. szám

9. Évf. 3. szám (2022): 34. szám

DOI: https://doi.org/10.3311/ope.v9i3

Beköszöntő

  • Beköszöntő

    Benedek András
    • HTML
    • PDF

Tanulmányok

  • A militarizáció hatása az oktatási és a foglalkoztatási szerkezetre

    Bagó József
    • HTML
    • PDF
  • A munka és a tanulmányok kölcsönhatása a STEM területeken

    Kocsis Zsófia, Nagy-Rácz Cintia Klaudia
    • HTML
    • PDF
  • Motiváció lehetőségei a felsőoktatásban covid-19 után személyiségjellemzők alapján

    Bekk Tímea, Pogátsnik Monika
    • HTML
    • PDF
  • Az egyetemek megújításának egy lehetősége: a Tudásháromszög-modell

    Kálmán Anikó
    • HTML
    • PDF

Eszmélés

  • Jólét vs jóllét

    Simon Mariann
    • HTML
    • PDF
  • SNI-s tanulók oktatásának pedagógiai és módszertani kihívásai és lehetőségei napjainkban

    Rácz Péter Róbert
    • HTML
    • PDF
  • Inkrementális oktatás szerepe és lehetőségei a szakképzésben – Iteratív oktatás, avagy nincs új a nap alatt, de egy kicsit mégis

    Sterczl Gábor, Molnár György
    • HTML
    • PDF
  • „Lehettem volna” – A pedagógusok eltérítő hatása a pályaválasztásban

    Pálvölgyi Áron
    • HTML
    • PDF
  • Fogyatékossággal élő hallgatók a felsőoktatásban

    Dunás-Varga Ildikó, Kraiciné Szokoly Mária
    • HTML
    • PDF

Recenzió

  • A térségfejlesztés humántényezői

    Sós Tamás
    • HTML
    • PDF

Horizont

  • Beszámoló a Magyar Pedagógiai Társaság Szakképzési Kollégiuma ”Beszélgetések a szakképzésről” című programsorozatának rendezvényéről

    Schindler Rózsa
    • HTML
    • PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

impresszum



Opus et Educatio

online szakmai folyóirat

Főszerkesztő: Benedek András

Szerkesztőbizottság tagjai:

  • James Katz, College Communication - Boston University
  • Silvia Pokrivcákova, Faculty of Education - Trnava University
  • Tanya Zlateva, Metropolitan College - Boston University
  • Tuncay Saritas, Faculty of Education - Balikesir University
  • Bognár György: Faculty of Electrical Engineering and Informatics – Budapest University of Technology and Economics
  • Benedek András: Faculty of Economic and Social Sciences – Budapest University of Technology and Economics
  • Feketéné Szakos Éva: Faculty of Economic and Social Sciences – Budapest University of Technology and Economics
  • Horváth Kinga: Faculty of Education – J. Selye University
  • Kálmán Anikó: Faculty of Economic and Social Sciences – Budapest University of Technology and Economics
  • Lükő István: University of Pécs
  • Munkácsy Ferenc: Hungarian Academy of Sciencest
  • Pletl Rita: Sapientia Hungarian University of Transilvania – Faculty of Technical and Human Sciences
  • Sturcz Zoltán: Faculty of Economic and Social Sciences – Budapest University of Technology and Economics
  • Szarka Katalin: Faculty of Education – J. Selye University
  • Tóth Péter: Faculty of Economic and Social Sciences – Budapest University of Technology and Economics

 

Kiadó: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
A kiadó székhelye: 1111 Budapest, Műegyetem rkp. 3.
Kiadásért felelős személy: Prof. Dr. Czigány Tibor
Szerkesztésért felelős: Prof. Dr. Benedek András
.

A szerkesztőség címe:
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Műszaki Pedagógia Tanszék

1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2.
Telefonszáma: (+36)1 463 2655
E-mail cím: opus@eik.bme.hu

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által nyilvántartott folyóirat.
ISSN 2064-9908


Review statement

Nyilatkozat a bírálati folyamatról

Folyóiratunkban kettős bírálati rendszerben - double-blind peer-review - értékeljük a beküldött kéziratokat. E folyamatban a cikk szakmai tartalmának megfelelően felkészült, tudományos minősítéssel rendelkező bírálókat kérünk fel, akik a szerző személyes adatait nem ismerhetik meg, a bírálat objektivitása érdekében.

Formal-requierements

Formai követelmények az OpEE cikk írásához, 20230713.

tutorial-about-assignment

 

Beküldési útmutató itt.

A kiadói rendszerről